Miben segít a remarketing PPC?

A remarketing taktikában rejlő lehetőséget több oknál fogva is célszerű kihasználni, ezért is van a Google Ads segítségével kialakított kampányoknak nagy szerepük az online marketing stratégiában. Bizonyos esetekben a remarketing PPC hozzásegít a márkaismeret növeléséhez, ezen keresztül pedig hosszú távú profitnövekedés érhető el.

Gyakran előfordul, hogy a látogató felkeres egy webáruházat, megtekinti az árucikkeket, kosarába rakja a neki tetsző termékeket, majd pedig vásárlás nélkül távozik az online üzletből. Ez a probléma azonban orvosolható a remarketing PPC kampányok segítségével, dinamikusan és automatikusan változó, személyre szabott hirdetésekkel.

A Google Ads platform a userek számára automatikusan kerülnek ki az egyéni felhasználói szokásokhoz illeszkedő, dinamikusan változó hirdetések. Ezzel a módszerrel kihangsúlyozható a különféle céges szolgáltatások létezése. A remarketing PPC segít abban, hogy a látogatók megismerjék a céget és szolgáltatásokat. Az ismert cégektől nagyobb valószínűséggel vásárolnak.

Back to Top