Elég csak betérnünk a legközelebbi szupermarketbe, hogy saját szemünkkel is lássuk: bármilyen hétköznapi termékre is van szükségünk az csupán egy karnyújtásnyira van tőlünk. Az online világ fejlődésével pedig akár ki sem kell mozdulnunk az otthonunkból, hogy a nap bármely szakában megrendelhessük azon márkák termékeit, amire csak vágyunk. Viszont a hatalmas áru dömpingnek megvan a maga árny oldala is. Sokszor megnehezíti a választást, ha egy adott problémára, több tucatnyi márka termékekínál megoldást. Kezdetben elegendő volt a márkák számára egy feltűnő csomagolás, de ma már ez nem elég. A fogyasztók, vásárlók ennél többet várnak el. A jó minőség és a korrekt piaci ár is két olyan alap kritérium, amit egy márka tulajdonosaként nem szabad figyelmen kívül hagynunk. Folyamatosan fejlődni, változtatni és alkalmazkodni kell, ha cégként talpon akarunk maradni. Ha szeretnénk valamivel kiemelkedni a konkurenciáinktól, akkor marketing szempontból figyelni kell továbbá a legújabb trendeket és mielőbb reagálni rá. A marketing szakemberek szakmai tudása segít abban, hogy megfelelő kommunikációval elérhessük az emberek szívét és elméjét. Hiszen ezek az aktualitások képesek befolyásolni az emberek vásárlási döntéseit és a piacot egyaránt.