Sportesemények és a marketing

A világ szeme az elmúlt hetekben az ötkarikás játékokra szegeződik. Az Olimpia idején a sport kerül a fókuszba, megfigyelhetjük, hogy sokkal több sportolókkal kapcsolatos tartalmat láthatunk ,akár a tévében, újságokban, vagy online. Ezt a hatalmas vizibilitást a reklám ügynökség partnerei igyekeznek is kihasználni. Hiszen egy sportesemény rengeteg lehetőséget ad arra, hogy a márkánkat, termékeinket, üzeneteinket emberek millióihoz juttassuk el szerte a világon. A reklám ügynökség szakemberei például már hónapokkal megelőzően dolgoznak például egy super ball összecsapás szünetében közzétett reklámon. Igen, tudjuk, hogy az ilyen nagy eseményeken való megjelenés nem két fillér, ez valóban csak a világmárkák és nagy multik kiváltsága. Viszont a magyar reklámügynökségek szerint a hazai cégeknek bőven van potenciál az itthoni sporteseményeken való megjelenésekre. Ha célözönségünk közé tartoznak egy adott sportágat szerető emberek, a sportolók rajongói, akkor a magyar reklámügynökségek számtalan lehetőséget fel tudnak sorolni, hogyan népszerűsítsük termékeinket, vagy növeljük márkánk ismertségét a sport által. A pálya szélén elhelyezett hirdetések, a sajtótájékoztatón a sportoló elé helyezett frissítő, a játék közben a közönségnek kínál repi ajándékok, a sportolók mezén való megjelenés, milliónyi lehetőség közül válogathatunk.