Amikor egy reklám valóban hasznos

A legtöbb reklám csak és kizárólag azt a célt szolgálja, hogy a hirdetendő termék értékesítését fellendítse és a hirdető márka népszerűségét növelje. A reklámok bármennyire is úgy vannak felépítve, mintha nekünk nyújtanának segítséget, a mögöttes cél csakis a profit növelése. És az, hogy az adott terméket minél kívánatosabbnak, minél megnyerőbbnek tűntessék fel.  Egy reklám is lehet azonban hasznos, például ha egy mindenkit érintő problémára hívja fel a figyelmet. A reklámokközött ilyenek azok, amelyek azt a célt szolgálják, hogy a saját szemünkkel lássuk, például hogyan pusztul napról napra környezetünk. Ezeknek a reklámoknak az a célja hogy elgondolkoztassanak, felnyissák az emberek szemét és tettekre sarkalljanak minket, például hogy egyén szinten mi magunk is tegyünk környezetünk megóvásáért. Sajnos még mindig dívik a strucc hozzáállás, azt hiszik sokan, ha földbe dugják a fejüket és nem vesznek tudomást bizonyos dolgokról, akkor az nem is létezik. A betegségek, a gyermekek kizsákmányolása, az állatok kínzása, a családokon belüli erőszak, az éhínség, a háborúk, a környezetszennyezés. Köszönjük azoknak akik azon dolgoznak, hogy ezeket minél több ember láthassa, és közösen, összefogással tehessünk ellenük.