Gyorsan és hatékonyan!

A lakcímkártya napjainkban ugyanolyan fontos, mint a személyigazolvány. Minden ügyintézéshez, még az egyszerűbbekhez is szükség van rá. Éppen ezért ha egy cégnél olyan munkavállaló veszi fel a munkát, aki nem helyi lakos, hanem például külföldről érkezett, érdemes a tartózkodási engedély megkérése után az elsők közt a lakcímkártya igénylést elkezdenie. Ezekben az igénylésekben a munkavállaló  segítségére lehet a cége, vagy egy általa megbízott harmadik fél, mint az Expat Center. Az Expat Center bevonásával tetemes mennyiségű idő és bosszúság megspórolható, hiszen a cégnél dolgozó rutinos kollégák már ismerik a bürokrácia útvesztőit, az eljárások menetét, így gyorsan és hatékonyan tudnak intézni minden, a munkavállalónak szükséges igénylést, beleértve természetesen a lakcímkártya igénylést is. Elintézik az összes szükséges engedélyt, de nem csak az igénylőlapokat töltik ki a munkavállaló helyett, hanem minden ügyintézést, a lakcímkártya ügyintézést, a tartózkodási engedély és munkavállalási engedély ügyintézését is végigviszik. Sem az EU kék kártya, sem a lakcímkártya ügyintézés nem tart hetekig, ha  az Expat Center munkatársai  képviselik a munkaadó és a munkavállaló érdekeit.