Számlázás API segítségével

Ha valaki webáruház működtetésébe kezd, az alig várja, hogy sok számlát kelljen kiállítania. Azonban, ha már a számlázásra fordított idő napi több órát vesz igénybe, akkor elkezd nézelődni, hogy mivel is lehetne könnyebbé, egyszerűbbé tenni a számlázást. Az már természetes minden online működő vállalkozásnak, hogy nem hagyományos számlatömbben fogja körmölni a számlát, hanem számítógépen fogja kiállítani. Ez lehet papír alapú, de lehet elektronikus számla is. Ha elektronikus számla mellett döntünk, akkor van arra is lehetőség, hogy a számlázó programot összekössük a webáruházzal és amint valaki lead egy rendelést, a számla is automatikusan kiállításra kerüljön. Ezt úgynevezett API segítségével tudjuk megvalósítani. Egy ilyen számlázó API akár több óra adminisztrációt is le tud venni a vállunkról olyankor, mikor a webáruház már felfutott. Különösen igaz ez a karácsonyi vásárlási dömping idején. Decemberben, mikor egy felfutott webáruház az éves forgalma jelentős részét bonyolítja egy hónap alatt, a számlák manuális kiállítására egyszerűen nem lehet időt fordítani úgy, hogy közben a marketing, a kiszállítás, a termékek feltöltése és minden más is tökéletesen működjön. A számlázó API segítségével azonban a teljes számlázáshoz szükséges időnk felszabadul, hogy az időnket a bevétel maximalizálására fordíthassuk az adminisztráció helyett.