A sikeres webshop készítés 7 alapvető kritériuma

Egy sikeres webshop készítés titka az egyszerűség, az internetes vásárlók azon webshopokat böngészik leginkább, ahol könnyedén megtalálják a kívánt terméket és nem akadnak el azok kosárba tételénel, ha meg is rendelik azokat. Nagyon fontos, hogy a webshopot használhatóvá tegyük mindenki számára. De a használhatóság meghatározása nagyon szubjektív, ezért összeállítottunk 7 alapvető kritériumot, melyek segítik a webshop használhatóságát, hogy így könnyebb legyen sikeressé tenni azt:

– ne legyen túlzsúfolt az elrendezés

– a vásárlók számára legyenek mindig jól láthatók a kapcsolattartási adatok és a telefonszám

– a vásárlók könnyedén férjenek hozzá a kosár tartalmához, ezt módosítani, kiegészíteni tudják

– a „kosár” gombnál mindig nagy méretű betűtípust használjunk

– webshopunk kereső funkciója mindig helyesen működjön, hogy a keresett termékeket bármikor könnyedén meg lehessen találni

– a termékek ára jól látható legyen, akciók esetén pedig tüntessük fel a megtakarított összeget is

– a pénztári folyamatok legyenek nagyon egyszerűek.

A felsorolt tippek mellett nagyon fontos a megfelelő kommunikáció és hogy a vásárlók a megrendelés után információkat kaphassanak a rendelés folyamatáról.